Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Czaraj

Strony: [1]
1
Ogólnie o Mercedesie W204 / Odp: Ogólnie o w204
« dnia: Sierpień 03, 2017, 13:58:18 »
W204 już nie produkują wiec pytasz o używkę .. a to wygląda tak ... największą wada auta jest poprzedni właściciel. MB niestety też zalicza gonitwę w nicość .... ale w gruncie rzeczy jest "na szczęście" na końcu tej gonitwy .. aby pomóc szczęściu brać najstarszy konstrukcyjnie motor i mieć w ręku prawdziwą historię auta.

2
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć ten link. Zarejestruj się lub Zaloguj
Już wiem gdzie błąd zrobiłem, powinien być Olej VALVOLINE SynPower MST C3 5W40, Olej ze specyfikacją MB 229.51.
Najlepiej WG specyfikacji MB dobierać 229.xx i koniec .. jak nie ma MB specyfikacji to ja nie biorę tego:
229.1 - polsyntetyki
229.3 - syntetyki
229.5 - gorna polka

3
Silnik, osprzęt oraz układ napędowy / Odp: C180 a C200 ?
« dnia: Sierpień 03, 2017, 11:00:09 »
Po liftingu C180 ma już inny silnik - widoczną cechą jest pojemności 1.6    ... a C200 dalej ma 1.8 .. wiec to już nie są te same silniki. ten 1.6 stosują tez w W205 .... ma trochę gorszy "dźwięk".

4
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć ten link. Zarejestruj się lub Zaloguj
Sprawdź poziom oleju, może też być filtr do wymiany.
Jakby to poziom oleju był lub filtr to problem by był globalny .... wszystkie biegi by zle chodziły, bo ciśnienie oleju w skrzynie jest jedno. Niski poziom itp.( ogólnie słabe ciśnienie) objawia się tym że z rana wsteczny aby ruszył trzeba gazu użyć .. później w miarę rozgrzania się skrzyni sytuacja się poprawia.

5
Dobra wiadomość to ta że to tylko 4-ka i jak załączy to nie wyskakuje.

Obroty wzrastają na 3 biegu ... czy już odłączona 3-ka jest i na luzie wzrastają ??
Ja stawiam na płytę sterującą ( właśnie tak się zachowują a błędów nie będzie ... do czasu aż tarczki się od tego nie zużyją) - w hydraulice - zaworek na niej od 4 biegu się zacina ( może jakieś zanieczyszczenia z konwertera poszły ... diabli to wiedzą )

Błędu nie wywala ... bo silnik musiałby się rozkręcić na max-ka. Jakby był poślizg tarczek to nie ma lewara szybko by wywalił błędem.

Te skrzynie mają adaptacje na zużywanie się elementów ... są w stanie w pewnych granicach zmieniać sterownie jej.

ja bym pierwsze co pojechał do kogoś kto w tym grzebie i ma sprawny sterownik na podmianę .... nie ma z tym dużo roboty. MB jest popularne i wiele modułów pasuje do siebie.

Co to za mechanik był ??

W W204 i obecnie wiele innych markach właśnie układ serujący pada - płyta .... i to podobno należy sobie wkalkulować w koszty użytkowania automatu.

Strony: [1]