Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Silnik, osprzęt oraz układ napędowy / Aż 3 problemy w kochanej 204 :)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KAPSEL1973 dnia Grudzień 14, 2017, 15:43:23 »
Witam Kolegów. Świeci się kontrolka CHECK ENGINE...Obroty tylko do 3 tyś. I do tego jeszcze to : P 2279 OBWÓD POWIETRZA WLOTOWEGO - BRAK POWIETRZA W UKŁADZIE WLOTOWYM.
P 2263 CIŚNIENIE DOŁADOWANIA - ODCHYŁKA STEROWANIA.
P 2463 ZAWARTOŚĆ  SADZY W FILTRZE...
Mechanik ma czas dopiero za tydzień...Jakieś pomysły? Koszta...No i czy przez tydzień mogę śmigać moim 204? Pozdrawiam.
2
Wątek powitalny / Witam
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PoPoSo dnia Listopad 25, 2017, 14:13:50 »
Witam wszystkich
Obecnie jeżdżę w203 rozglądając się za w204  chciałbym się trochę dowidzieć o tej gwiazdce a może ktoś ma jakąś  propozycje
najlepiej diesel automat
Pozdrawiam wszystkich  Paweł
3
Kupię części / W204 Gora czarna dol siwy(jasny) KUPIE KONSOLE poduszki pasy kierownice 4ramienn
« Ostatnia wiadomość wysłana przez slaweksr dnia Październik 18, 2017, 14:05:02 »
Witam
Potrzebuje Konsole kompletna gora czana dol siwy.
Obecnie mam po wystrzale .
potrzebuje Konsole pasy poduszki itp.
jesli ktos cos ma zapraszam do kontaktu

Pozdrawiam
Slawek
0048 792 232 772.
4
Wątek powitalny / WITAM WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW W204
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KAPSEL1973 dnia Październik 02, 2017, 21:37:45 »
Witam. Od przedwczoraj jestem właścicielem cudownego MB. Autko z 2012'. Po lifcie. Pakiet AMG. Combi. Wspaniałe auto :) Przez 2 lata miałem W203. Też cudowny. Teraz śmiga nim mój syn. Pozdrawiam.
5
Warsztaty oraz sklepy / Odp: Usuwanie TAXI z menu licznika. TAXI Off
« Ostatnia wiadomość wysłana przez merc89 dnia Wrzesień 28, 2017, 14:48:52 »
Polecam pana Grześka,
Szybko i na temat.
6
Ogólnie o Mercedesie W204 / Odp: Ogólnie o w204
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Czaraj dnia Sierpień 03, 2017, 13:58:18 »
W204 już nie produkują wiec pytasz o używkę .. a to wygląda tak ... największą wada auta jest poprzedni właściciel. MB niestety też zalicza gonitwę w nicość .... ale w gruncie rzeczy jest "na szczęście" na końcu tej gonitwy .. aby pomóc szczęściu brać najstarszy konstrukcyjnie motor i mieć w ręku prawdziwą historię auta.
7
Silnik, osprzęt oraz układ napędowy / Odp: Olej zmiana z 10w40 na 5w40
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Czaraj dnia Sierpień 03, 2017, 11:09:37 »
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć ten link. Zarejestruj się lub Zaloguj
Już wiem gdzie błąd zrobiłem, powinien być Olej VALVOLINE SynPower MST C3 5W40, Olej ze specyfikacją MB 229.51.
Najlepiej WG specyfikacji MB dobierać 229.xx i koniec .. jak nie ma MB specyfikacji to ja nie biorę tego:
229.1 - polsyntetyki
229.3 - syntetyki
229.5 - gorna polka
8
Silnik, osprzęt oraz układ napędowy / Odp: C180 a C200 ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Czaraj dnia Sierpień 03, 2017, 11:00:09 »
Po liftingu C180 ma już inny silnik - widoczną cechą jest pojemności 1.6    ... a C200 dalej ma 1.8 .. wiec to już nie są te same silniki. ten 1.6 stosują tez w W205 .... ma trochę gorszy "dźwięk".
9
Silnik, osprzęt oraz układ napędowy / Odp: Automatyczna skrzynia biegów 7G - problem z 4 biegiem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Czaraj dnia Sierpień 02, 2017, 15:08:11 »
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć ten link. Zarejestruj się lub Zaloguj
Sprawdź poziom oleju, może też być filtr do wymiany.
Jakby to poziom oleju był lub filtr to problem by był globalny .... wszystkie biegi by zle chodziły, bo ciśnienie oleju w skrzynie jest jedno. Niski poziom itp.( ogólnie słabe ciśnienie) objawia się tym że z rana wsteczny aby ruszył trzeba gazu użyć .. później w miarę rozgrzania się skrzyni sytuacja się poprawia.
10
Silnik, osprzęt oraz układ napędowy / Odp: Automatyczna skrzynia biegów 7G - problem z 4 biegiem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Czaraj dnia Sierpień 02, 2017, 14:55:53 »
Dobra wiadomość to ta że to tylko 4-ka i jak załączy to nie wyskakuje.

Obroty wzrastają na 3 biegu ... czy już odłączona 3-ka jest i na luzie wzrastają ??
Ja stawiam na płytę sterującą ( właśnie tak się zachowują a błędów nie będzie ... do czasu aż tarczki się od tego nie zużyją) - w hydraulice - zaworek na niej od 4 biegu się zacina ( może jakieś zanieczyszczenia z konwertera poszły ... diabli to wiedzą )

Błędu nie wywala ... bo silnik musiałby się rozkręcić na max-ka. Jakby był poślizg tarczek to nie ma lewara szybko by wywalił błędem.

Te skrzynie mają adaptacje na zużywanie się elementów ... są w stanie w pewnych granicach zmieniać sterownie jej.

ja bym pierwsze co pojechał do kogoś kto w tym grzebie i ma sprawny sterownik na podmianę .... nie ma z tym dużo roboty. MB jest popularne i wiele modułów pasuje do siebie.

Co to za mechanik był ??

W W204 i obecnie wiele innych markach właśnie układ serujący pada - płyta .... i to podobno należy sobie wkalkulować w koszty użytkowania automatu.
Strony: [1] 2 3 ... 10