Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Ogólnie o Mercedesie W204 / Odp: Ogólnie o w204
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Czaraj dnia Sierpień 03, 2017, 13:58:18 »
W204 już nie produkują wiec pytasz o używkę .. a to wygląda tak ... największą wada auta jest poprzedni właściciel. MB niestety też zalicza gonitwę w nicość .... ale w gruncie rzeczy jest "na szczęście" na końcu tej gonitwy .. aby pomóc szczęściu brać najstarszy konstrukcyjnie motor i mieć w ręku prawdziwą historię auta.
2
Silnik, osprzęt oraz układ napędowy / Odp: Olej zmiana z 10w40 na 5w40
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Czaraj dnia Sierpień 03, 2017, 11:09:37 »
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć ten link. Zarejestruj się lub Zaloguj
Już wiem gdzie błąd zrobiłem, powinien być Olej VALVOLINE SynPower MST C3 5W40, Olej ze specyfikacją MB 229.51.
Najlepiej WG specyfikacji MB dobierać 229.xx i koniec .. jak nie ma MB specyfikacji to ja nie biorę tego:
229.1 - polsyntetyki
229.3 - syntetyki
229.5 - gorna polka
3
Silnik, osprzęt oraz układ napędowy / Odp: C180 a C200 ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Czaraj dnia Sierpień 03, 2017, 11:00:09 »
Po liftingu C180 ma już inny silnik - widoczną cechą jest pojemności 1.6    ... a C200 dalej ma 1.8 .. wiec to już nie są te same silniki. ten 1.6 stosują tez w W205 .... ma trochę gorszy "dźwięk".
4
Silnik, osprzęt oraz układ napędowy / Odp: Automatyczna skrzynia biegów 7G - problem z 4 biegiem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Czaraj dnia Sierpień 02, 2017, 15:08:11 »
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć ten link. Zarejestruj się lub Zaloguj
Sprawdź poziom oleju, może też być filtr do wymiany.
Jakby to poziom oleju był lub filtr to problem by był globalny .... wszystkie biegi by zle chodziły, bo ciśnienie oleju w skrzynie jest jedno. Niski poziom itp.( ogólnie słabe ciśnienie) objawia się tym że z rana wsteczny aby ruszył trzeba gazu użyć .. później w miarę rozgrzania się skrzyni sytuacja się poprawia.
5
Silnik, osprzęt oraz układ napędowy / Odp: Automatyczna skrzynia biegów 7G - problem z 4 biegiem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Czaraj dnia Sierpień 02, 2017, 14:55:53 »
Dobra wiadomość to ta że to tylko 4-ka i jak załączy to nie wyskakuje.

Obroty wzrastają na 3 biegu ... czy już odłączona 3-ka jest i na luzie wzrastają ??
Ja stawiam na płytę sterującą ( właśnie tak się zachowują a błędów nie będzie ... do czasu aż tarczki się od tego nie zużyją) - w hydraulice - zaworek na niej od 4 biegu się zacina ( może jakieś zanieczyszczenia z konwertera poszły ... diabli to wiedzą )

Błędu nie wywala ... bo silnik musiałby się rozkręcić na max-ka. Jakby był poślizg tarczek to nie ma lewara szybko by wywalił błędem.

Te skrzynie mają adaptacje na zużywanie się elementów ... są w stanie w pewnych granicach zmieniać sterownie jej.

ja bym pierwsze co pojechał do kogoś kto w tym grzebie i ma sprawny sterownik na podmianę .... nie ma z tym dużo roboty. MB jest popularne i wiele modułów pasuje do siebie.

Co to za mechanik był ??

W W204 i obecnie wiele innych markach właśnie układ serujący pada - płyta .... i to podobno należy sobie wkalkulować w koszty użytkowania automatu.
6
Ogólnie o Mercedesie W204 / wycieraczki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez darek dnia Lipiec 26, 2017, 17:23:35 »
witam pytanko zakupiłem W204 z 2008 r Avangarde i  nie  potrafie załaczyc automatycznie wycieraczek pomóżcie nie wiem nawet czy  moga  same pracowac w czasie deszczu
7
Silnik, osprzęt oraz układ napędowy / Odp: Olej zmiana z 10w40 na 5w40
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ucando dnia Lipiec 26, 2017, 08:22:08 »
Przy zabiegu zmiany oleju z półsyntetyka na syntetyk warto także pamiętać o dokładnym zlaniu starego oleju. Najlepiej w takim przypadku sprawdza się ciśnieniowe usuwanie oleju z silnika.
8
Wątek powitalny / Witam Wszystkich
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcin_011 dnia Lipiec 15, 2017, 19:43:21 »
Mam nadzieję na ciekawe dyskusje oraz wymianę informacji. Pozdrawiam
9
Silnik, osprzęt oraz układ napędowy / Odp: Chip tuning w 204 200 cdi 136 km
« Ostatnia wiadomość wysłana przez matyz dnia Lipiec 14, 2017, 11:16:24 »
Niestety chip tuning w tym silniku czyli 646 200 cdi na delfi wymaga otworzenia modułu silnika, na co sam się nie odważyłem.

Inaczej wygląda sprawa z nowszymi silnikami 651, jego robi się przez złącze diagnostyczne i ten silnik jest bardzo podatny na chip tuning. Mam namiary na kolesia, który robi je masowo, jakby ktoś był chętny to zapraszam na priv.
10
Ogólnie o Mercedesie W204 / Odp: instrukcja obsługi w języku polskim do W204 2012
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Wieniu dnia Lipiec 12, 2017, 17:42:15 »
dzięki
Strony: [1] 2 3 ... 10